کمیاب فایل

کمیاب فایل

کمیاب فایل بزرگترین مرجع تخصصی فروش فایل و محصولات آموزشی با پشتیبانی 24درخدمت شما میباشد

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

کمیاب فایل را چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 36820

آموزش درست کردن اسلایم


آموزش درست کردن اسلایم

اسلایم چیست؟ موارد کاربرد و نکات مهم در بازی با خمیر اسلایم (قسمت دوم)

در بخش اول با اسلایم، تعریف آن و انواع اسلایم آشنا شدیم. این که خمیر جادویی اسلایم به وسیله ای برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان تبدیل شده و بسیار زیاد مورد استقبال آن ها قرار گرفته است. اما اسلایم یا خمیر جادویی تنها برای بازی و سرگرمی کودکان نیست. این خمیر ژله ای کاربردهای دیگری هم داشته و می توان از آن برای رفع استرس و فشارهای عصبی نیز بهره برد یا با ساخت آن علم شیمی و ترکیب مواد و مولکول ها را به سادگی به کودکان آموزش داد. در کنار کاربردهای اسلایم و تمام ویژگی های مثبت آن، نکات و هشدارهایی نیز وجود دارد که در بازی با این خمیر جادویی باید به آن توجه نمود. در این قسمت درباره موارد کاربرد اسلایم، نکات مهم در بازی با خمیر اسلایم و نگهداری از اسلایم سخن خواهیم گفت. با شباهنگ همراه باشید.

موارد کاربرد اسلایم:

Capture4

همانطور که گفته شد خمیر جادویی اسلایم، به علت روانی و انعطاف پذیری اش، باعث تخلیه شدن استرس و فشارهای روانی فرد به هنگام فشردن آن می شود. این خمیر یکی از سرگرمی های جذاب کودکان است که به علت انعطاف پذیری اش می توانند با آن اشکال خلاقانه ایجاد نمایند. اما در کنار بازی و سرگرمی و استفاده از اسلایم های ساخته شده و آماده برای فروش، ساختن اسلایم نیز می تواند به یکی از بهترین سرگرمی های کودکان و والدین تبدیل شود. به طوری که با ساخت آن، به راحتی می توان کودکان را به صورت ساده با علم شیمی، پلیمر، ترکیب مولکول ها و مواد آشنا کرد. یعنی در واقع هم بازی است و هم جنبه آموزشی دارد.

مواد تشکیل دهنده خمیر ژله ای اسلایم انواع رنگ های بهداشتی جذاب، آب، چسب، انواع و اقسام اکلیل های زیبا و … است.

نکات مهم در بازی با خمیر اسلایم:

در کنار تمام موارد ذکر شده برای اسلایم و تمام ویژگی های مثبتی که در پرورش خلاقیت کودکان دارد، آن ها را سرگرم کرده و حتی جنبه آموزشی دارد، باید خاطر نشان کرد که در استفاده و بازی با خمیر ژله ای اسلایم، موارد و نکاتی هست که حتما باید به آن توجه شود تا از بروز مشکلات جلوگیری شود. چرا که اسلایم نیز همانند سایر وسایل بازی و سرگرمی کودکان، دارای معایب و محاسنی است.

 

جهت خرید فیلم آموزشی طرز تهیه اسلایم بعد از خرید فایل ویدئویی را دریافت کنید


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ایران-تهران

کمیاب فایل مرجع تخصصی فروش فایل آموزشی با پشتیبانی 24 ساعته می باشد پس باخیال راحت می توانید خرید کنید eh.yaser@mailfa.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما