کمیاب فایل

کمیاب فایل

کمیاب فایل بزرگترین مرجع تخصصی فروش فایل و محصولات آموزشی با پشتیبانی 24درخدمت شما میباشد

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

کمیاب فایل را چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 20
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 36775

آموزش نصب و راه اندازی اسنپ چت


آموزش نصب و راه اندازی اسنپ چت

اسنپ چت چیست و چه کاربردی دارد؟

 
نوشته شده توسط admin

از آنجاییکه در کشور ما اکثر افراد فقط از یک شبکه‌ی اجتماعی یا اپلیکیشن پیام‌رسان استفاده میکنند، احتمالا بسیاری از افراد به جز اینستاگرام و تلگرام با شبکه‌های اجتماعیِ دیگر و اپلیکیشن‌های پیام‌رسانِ دیگر غریبه هستند و نسبت به آن‌ها اطلاعاتی ندارند. یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و تا حدودی شبکه‌ی اجتماعی، سرویس محبوب Snapchat است که کاربران بسیاری را در سراسر دنیا برای خود جذب کرده است. امروز قصد داریم توضیح مختصر و ساده‌ای درباره روش کار و طرز استفاده از این سرویس محبوب را شرح دهیم. همراه چه جوری باشید.

Snapchat چیست؟

اسنپ چت یک شبکه‌ی اجتماعی/پیام‌رسان است که مبنای کار آن ارسال عکس به دوستان به صورت موقت است. یعنی اینکه عکسی را برای دوستتان ارسال میکنید که دوستتان فقط چند ثانیه(یا حتی یک ثانیه) میتواند آن را ببیند، سپس این عکس به صورت خودکار پاک میشود! البته به مروز زمان و با با زیاد شدن کاربران سرویس Snapchat، امکانات بسیاری به این سرویس محبوب اضافه شده است ولی همچنان ماهیت اصلیِ خود که همان ارسال تصاویر نابودشونده است را حفظ کرده است و این قابلیت به عنوان مهم‌ترین قابلیت اسنپ‌چپ شناخته میشود.

همچنین بد نیست بدانید که با توجه به نوع کارکرد این سرویس، اکثر مخاطبانِ آن را قشر نوجوان و به اصطلاح Teenager‌ها تشکیل میدهند.

Snapchat چه استفاده‌ای دارد؟ چگونه از آن استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم، کار اصلی این اپلیکیشن ارسال عکس‌هایی است که به صورت خودکار و پس از چند ثانیه نابود شوند. برای انجام این کار کافیست اپلیکیشن اسنپ‌چت را روی گوشی خود باز کنید و مثلا یک سلفی از خودتان بگیرید یا به اصطلاح یک Snap بگیرید. پس از گرفتن عکس، یک تایمر برای شما نمایش داده میشود که میتوانید از بین ۱ تا ۱۰ ثانیه انتخاب کنید؛ این تایمر به این معنی است که عکس مورد نظر پس از چند ثانیه محو میشود و مخاطب مورد نظر شما فقط میتواند در این چند ثانیه عکس شما را ببیند.


وقتی عکس مورد نظر را ارسال کنید، مخاطب مورد نظر شما یک پیغام یا همان Notification دریافت میکند که کسی برای او Snap ارسال کرده است. وقتی آن را باز کند، با عکس شما مواجه میشود که پس از چند ثانیه محو میشود! البته او اگر کمی زرنگ باشد میتواند در آن چند ثانیه‌ای که عکس شما نمایش داده میشود، از آن اسکرین شات بگیرد و آن را ذخیره کند؛ و اگر او چنین کاری کند، اسنپ‌چت به شما پیغام میدهد و شما را مطلع میکند که دوستتان از این عکس اسکرین‌شات گرفته است.

البته باید بدانید که اسنپ‌چپ فقط عکس‌ها را به صورت ساده نمیفرستند بلکه میتوانید تغییرات خیلی زیادی از جمله قرار دادن فیلتر‌های مختلف روی عکس‌ها، نوشتن متن و تکست روی عکس‌ها، قرار دادن تصاویرِ دیگر و استیکر‌ها روی تصویر و کارهایی اینچنینی انجام دهید و سپس تصویر مورد نظر را ارسال کنید.

علاوه بر تصاویر، میتوانید با استفاده از اسنپ‌چت برای دوستان خود ویدیو و همچنین متن‌های نابود شونده ارسال کنید. حداکثر زمانِ ویدیو‌ها میتواند ۱۰ ثانیه باشد. از طرفی در پیغام‌های متنی به جای قرار دادن تایمر، طرز کار به این صورت است که وقتی مخاطب شما پیام را خواند و آن را بست، پیام پاک میشود و دیگر نمایش داده نمیشود.


مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 382

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ایران-تهران

کمیاب فایل مرجع تخصصی فروش فایل آموزشی با پشتیبانی 24 ساعته می باشد پس باخیال راحت می توانید خرید کنید eh.yaser@mailfa.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما