کمیاب فایل

کمیاب فایل

کمیاب فایل بزرگترین مرجع تخصصی فروش فایل و محصولات آموزشی با پشتیبانی 24درخدمت شما میباشد

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

کمیاب فایل را چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 36723

ذخیره سازی نامحدود فایل بر روی گوشی موبایل صددرصدتضمینی


ذخیره سازی نامحدود فایل بر روی گوشی موبایل صددرصدتضمینی

تبدیل موبایل به هارد اکسترنال 20 ترابایتی (نامحدود)

 

 

خرید هارد اکسترنال 20 ترابایتی با تخفیف 99% آپدیت 1401

دیگر لازم نیست هارد بخرید تا اطلاعاتتان را ذخیره کنید!!!

دیگر لازم نیست نگران پر شدن حافظه رم گوشی یا پر شدن حافظه کامپیوترتان باشید؟!

دیگر لازم نیست به دلیل پر شدن حافظه موبایلتان آن فایلهایی را که دوست دارید حذف کنید تا حافظه آزاد شود؟!

 

http://uupload.ir/files/bb0s_gif_10-04-11.42.26.gif

دیگر لازم نیست پول به خرید هارد اکسترنال بدهید تا بتوانید عکس ها و فیلم های خانوادگی ، عروسی ، مسافرت ، انواع فایل های موسیقی و ویدیویی و انواع فایلها با فرمتهای گوناگون را در آن ذخیره کنید !!!

دیگر لازم نیست نگران ویروسی شدن هارد یا ویروسی شدن موبایل و کامپیوترتان و از دست دادن اطلاعات آن باشید ؟؟!

دیگر لازم نیست هزینه های بالا بپردازید تا یک هارد اکسترنال بخرید تا اطلاعات را در آن ذخیره کنید (نکته: قیمت هارد اکسترنال 20 ترابایتی چیزی بالای 6/000/000 تومان قیمت دارد، در حالی که باز هم امکان از دست رفتن اطلاعات وجود دارد .چرا که ممکن است هارد شما بشکند یا هارد شما گم شود ، یا هارد شما در آب بیفتد ، یا هارد شما بر اساس رطوبت هوا و یا سرما و گرمای هوا دچار مشکلات شود ، یا ممکن است هارد شما ویروسی شود و به یکباره تمامی اطلاعات شما پاک شود)

پس مطمئن ترین راه ،آسانترین راه، رایگان ترین راه ،بدون هزینه ترین راه ،عمری ترین راه ،برای ذخیره اطلاعات مهم عکس ، فیلم ، فایل و........

تنها این پکیج استثنایی ما میباشد *****

این شیوه ذخیره اطلاعات، قابل انجام روی موبایل اندروید و هم آی اوس و هم لپ تاپ میباشد .

یعنی شما هیچ محدودیتی در ذخیره اطلاعاتتان ندارید.

حتما تا بحال برای شما اتفاق افتاده که قصد عکس گرفتن با دوربین گوشی را را دارید یا قصد فیلم گرفتن از موبایل گوشیتان را دارید ولی روی صفحه موبایل خطا میدهد که به دلیل ناکافی بودن فضای خالی شما امکان عکاسی ندارید.

یا فرضا در هنگام نصب نرم افزار روی موبایل یا کامپیوتر خطای **ناکافی بودن فضای خالی ** دریافت میکنید.

و در موارد دیگر هم به این ترتیب ...

※※※※※دیگر نگران نباشید ※※※※※

شما با این پکیج آموزشی خارق العاده ما که برای اولین بار در ایران و جهان ارائه شده شما قادر خواهید بود به صورت نامحدود تمامی اطلاعات خود را بر روی حافظه موبایلتان و بر روی حافظه کامپیوتان ذخیره کنید بدون اینکه دیگر نگران از بین رفتن اطلاعاتتان باشید ، شما به راحتی هر جا که باشید فقط با موبایتان میتوانید به تمامی اطلاعات خود دسترسی داشته باشید شما میتوانید تمامی اطلاعات ذخیره شده از کامپیوتر را با موبایتان کنترل و بررسی کنید. (بدون هیچ نگرانی از حذف شدن اطلاعات یا ویروسی شدن اطلاعات )

 

از جمله امکانات این پکیج آموزشی ما شامل ↓↓↓

ذخیره نامحدود اطلاعات بر روی حافظه تلفن و یا کامپیوتر

ایمن بودن اطلاعات از از نظر ویروسی شدن یا از بین رفتن و.....

بدون نیاز مصرف و حجم اینترنت

ذخیره تمامی اطلاعات با فرمت های گوناگون (فایلی، ویدیویی، عکس، نرم افزار، بازی ، و.....)

امکان مشاهده اطلاعات عکس ها و فیلم ها در دسته بندی های مختلف

امکان ذخیره اطلاعات فقط با چند کلیک ساده

ایمن بودن تمامی اطلاعات شخصی در برابر خراب شدن گوشی ، یا کامپیوتر ، ایمن بودن در برابر افتادن گوشی در آب و ...

امکان مشاهده فایل های ذخیره شده بر اساس طبقه بندی شده ، فیلم ها ، فایلها ، عکس ها ، نرم افزار ها و بازی ها و.....

امکان جستجو در بین مطالب ذخیره شده

امکان رمز گذاری بر روی فایل ها

امکان به اشتراک گذاری به موبایل های دیگر

ذخیره اطلاعات 100% رایگان

بدون یک ریال هزینه

تبدیل گوشی موبایل به هارد اکسترنال (حداقل ۲۰ ترابایت الی بی نهایت )

ذخیره مطمعن اطلاعات گوشی و کامپیوتر تا آخر عمرتان

برای اولین بار در ایران ↓↓↓

شما پس خرید این پکیج آموزشی چه چیزهایی دریافت میکنید؟!!

یک فایل ویدیویی و یک ویس آموزشی

و سه عدد نرم افزار (که هم برای سیستم کامپیوتر و هم برای سیستم اندروید و آی او اس موجود است)

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

اگر این پکیج را خریداری کنیم چه سودی برای ما دارد ؟!

اولا اینکه شما همیشه حافظه موبایتان خالی خواهد بود!!

یعنی چی ؟!!

یعنی دیگر حافظه موبایلتان پر نمیشود ، چون موبایل شما تبدیل شده به یک هارد ، با ظرفیت نامحدود .

دوما دیگر لازم نیس مبلغ های میلیونی بپردازید تا هارد اکسترنال بخرید .

سوما اطلاعات شخصی شما فایل های محرمانه شما تا آخر عمرتان محفوظ هست ، و ایمن است ، و حتی در برابر حوادث زلزله ، سیل ، طوفان ، گم شدن ، موبایل و خراب شدن موبایل ،و دزدیده شدن موبایل و یا خراب شدن یا سوختن کامپیوتر و...تمام اطلاعات شما محفوظ خواهد بود.و در عرض ۵ ثانیه امکان دسترسی به اطلاعات شخصی فراهم است. در عرض ۶۰ ثانیه میتوانید در بین تمامی اطلاعات خود جستجو کنید. و با دیگران به اشتراک بگذارید. امکان مشاهده فیلم ها و عکس ها در هر زمان که دلتان بخواهد فراهم است.

مثلا اگر شما یک موبایل داشتید و رم گوشی شما ۱۶ گیگ بود و همیشه خیلی زود پر میشد و نمیدونستید چیکار کنید، و مجبور بودید همیشه از بین فایلهای مورد استفاده خودتون حتما فایلهایی را حذف کنید ، اگر به دلیل پر شدن حافظه گوشی یا کامپیوترتان موبایلتان کند شده دیگر نگران نباشید.

با این پکیج بی نظیر که برای اولین بار در جهان ارایه شده شما دیگر به صورت نامحدود به صورت 100% رایگان میتوانید اطلاعات خود را ذخیره کنید، و هرگز هارد اکسترنال نخرید ، چون توسط این پکیج ما شما میتونید موبایلتون و لپ تاپتون رو تبدیل به یک هارد اکسترنال ضد ویروس ، عمری ، قابل رمز گذاری، و قابل دسته بندی ، و....تبدیل کنید.

پرسش و پاسخ سوالات کاربران :

سوال:

سلام مگه میشه آخه گوشی رو تبدیل به هارد کرد این روش غیر ممکنه چون اگه اینطور باشه ، همه مغازه دارا باید هرچی هارد توی مغازشون هست بندازن سطل آشغال و دیگه هیچ کس هارد نمیخره ؟! قضیه چیه ؟! لطفا بیشتر توضیح بدید ؟!

پاسخ:

دوستان عزیز این روش برای اولین بار و تازه همین چند روز پیش کشف یا اختراع شده است ، چون شما توسط ۴ تا نرم افزاری که من بهتون داخل پکیج دادم ، میتونید تمامی اطلاعات خودتون رو به صورت 100% رایگان 100% رایگان روی فضای ابری در اینترنت ذخیره کنید . بدون یک ریال هزینه ، چون در این روش استثنایی ما ،شما برای انتقال اطلاعات در فضای ابری از حجم بسته شما یک ریال هم کم نمیشود. چون گفتیم رایگان است. شما فقط با یک موبایل و اینترنت میتوانید تا بی نهایت اطلاعات ذخیره سازی کنید بدون اینکه نگران تمام شدن مصرف اینترنتتان باشید.چون این روش ما یک کیلیوبایت هم از دیتای اینترنت شما استفاده نخواهد کرد.

و اینکه میگویند با این روش شما دیکر کسی هارد نمیخرد ؟!!!

بله اگر کسی این پکیج آموزشی ما را ببیند قطعا هارد هم نخواهد خرید ، ولی عده ای هم هارد را میخرند چون بنا به دلایلی ممکن است شما در یک مکانی کوه و بیابان دسترسی به اینترنت نداشته باشید تا بتوانید از اطلاعات ذخیره شده در فضای ابری استفاده نمایید ولی در کوهستان و بیابان چون هارد اکسترنال دارید میتوانید بدون اینترنت هم از اطلاعات هارد استفاده کنید.

و اینکه خیلی از افراد هستند با فضای اینترنتی زیاد آشنا نیستند و حوصله اینترنت را ندارند و همیشه دنبال راه های سنتی برای ذخیره اطلاعات هستند .

عده ای هم که برای پز دادن از هارد های مختلف با شکل و شمایل خاص استفاده میکنند ، که هر چقدر هم هارد آنها محکم باشد، نمیتواند جلوی گم شدن هارد ، شکستن هارد ، دزدیده شدن هارد ، آسیب دیدن هارد در سیل و زلزله و طوفان را بگیرد و همیشه اطلاعات آنها در اختیارشان نیست ، چون هارد همیشه یک گوشه خانه افتاده و اطلاعات در آن است که هیچ کس هم حوصله وصل کردن سیم به گوشی و گوشی به کامپبوتر و کامپیوتر به هارد را ندارد تا بیاید انتقال اطلاعات بدهد در هارد ، این روش ها واقعا دیگر قدیمی شده و در ضمن نقاط ضعف فراوانی دارد،

اولا اینکه هارد اکسترنال دارای فضای ذخیره سازی محدود است .

دوما هارد اکسترنال قابل شکسته شدن گم شدن ، دزدیده شدن در آب افتادن ، ویروسی شدن ، خراب شدن رطوبت سرما و گرما و آسیب دیدن در سیل ، زلزله ، طوفان و...است.

سوما هارد اکسترنال نقطه ضعف بدی که دارد سرعت انتقالات پایین است و با موبایل راحت قابل انتقال نیست در بسیاری از موبایلها هارد اکسترنال ساپورت نمیشود و اینکه در مواقع ضروری هارد اکسترنال هیچ وقت و همه جا در اختیارتان نیست ، شما ممکن است منزلتان در مازندران باشد ولی هم اکنون در جزیره کیش برای تفریح رفتید ولی یکباره اتفاقی رخ میدهد که باید به اطلاعاتی که در هاردتان است دسترسی داشته باشید، در حالی هارد شما صد ها کیلومتر آنورتر در مازندران است ولی نمیتوانید سریع به اطلاعات دسترسی داشته باشید.

و اینکه ممکن است هارد شما در اثر اسباب کشی خانه یا جابجایی مکان دزدیده شود و تمام اطلاعات شما رایگان در اختیار سارق قرار گیرد.

یا ممکن است هارد شما پس از مدت طولانی سیستمش فرسوده شده و تمامی اطلاعات و عکس ها و فیلم های عروسی ، خانوادگی ، سفر ها ، زیارت ها و عکس های بچگی و فیلم های پروژه درسی و فایل های دانشگاهی شما بر اثر یک اتفاق کلا هیچ و پوچ شود و تمامی لطلاعاتتان را از دست بدهید و تا آخر عمرتان افسوس بخورید که ایکاش این پکیج تبدیل موبایل به هارد اکسترنال رو تهیه میکردم و دیگه این مشکل برام پیش نمیود.

خیلی از افراد زحمات چندین سالشون رو که روی پروژه های کاری و دانشگاهی و مدارک و اسناد اصلی را در همین هارد اکسترنال یا گم کردند یا دزدیده شده یا هارد شکسته و خورد شده و یا هارد در آب افتاده یا هارد در گوشه اتاق انقدر استفاده نشده پس از سه چهار سال قطعات آن فرسوده شده و پس از پنج سال میاید میبینید توی هارد هیچ چیزی نیست و هارد خراب شده و اطلاعات هم پاک شده ،

پس تا دیر نشده از اطلاعاتتان در فضای امن و ایمن و رمزگذاری شده تا آخر عمرتان حفاظت کنید و دیگر نگران از بین رفتن و گم شدن و شکسته شدن و ....نباشید.

شما توسط این پکیج زیر تمام اطلاعات موبایل و کامپبوتر را بدون نیاز به مصرف حجم اینترنت با سرعت فوق العاده ذخیره کنید و همیشه و همه جا به آن دسترسی داشته باشید. و تا زنده هستید اطلاعات هم با شما وجود دارد. پس همین الان تا دیر نشده این پکیج با ارزش را خریداری کنید که تخفیف باورنکردنی خورده ، و اینکه شما با خرید این پکیج انگار یک هارد اکسترنال نامحدود و بدون آسیب پذیری همیشه در اختیارتان است که میتوانید به محض پر شدن حافظه موبایل خیلی راحت و رایگان بدون مصرف حجم اینترنت آنها را به فضای ابری انتقال دهید و خیلی راحت حافظه موبایلتان را خالی کنید.

و هر زمان که دوست داشتید میتوانید اطلاعات را در فضای ابری رایگان دسترسی داشته باشید.

 

توجه: آپدیت دی ماه ۹۷ (برای ذخیره سازی انبوه در یک ماه شما مبلغ ۱۰ هزار تومن پرداخت میکنید) و در یک ماه هر چقدر که دوست داشتید، میتوانید ، آپلود رایگان انجام دهید، و فایلتان را ذخیره سازی عمری کنید،ممکن است شما هزاران گیگ را در عرض دو سه روزه در فضای ابری رایگان ارسال کنید، و به راحتی به آنها هم دسترسی داشته باشید.

 

 

 

ذخیره سازی نامحدود امن و رمزگذاری شده

بدون نیاز به مصرف اینترنت

ذخیره نامحدود فقط با ده هزارتومن هزینه

همین حالا خرید کنید ↓↓

☆☆☆توجه☆☆☆

قیمت اصلی این پکیج با ارزش 599/000تومان میباشد .

ولی با تخفیف اسثنایی ، شما فقط به مدت محدود این پکیج خارق العاده را فقط و فقط با  799000تومن خریداری نمایید

همراه با پشتیبانی کامل
تضمینی و تست شده
پشتیبانی  تلگرام : @Molanejad_f_M


مبلغ واقعی 79,900 تومان    3% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 77,503 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ایران-تهران

کمیاب فایل مرجع تخصصی فروش فایل آموزشی با پشتیبانی 24 ساعته می باشد پس باخیال راحت می توانید خرید کنید eh.yaser@mailfa.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما