کمیاب فایل

کمیاب فایل

کمیاب فایل بزرگترین مرجع تخصصی فروش فایل و محصولات آموزشی با پشتیبانی 24درخدمت شما میباشد

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

کمیاب فایل را چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید کل : 36668

کسب درآمدی میلیونی روزانه 500هزار تومن الی 1 میلیون تومان تضمینی و تست شده همراه با پشتیبانی کامل


کسب درآمدی میلیونی روزانه 500هزار تومن الی 1 میلیون تومان تضمینی و تست شده همراه با پشتیبانی کامل

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب درآمد روزانه 500 الی 1/000/000 تومان کاملا تست شده+اثبات فیلم

آپدیت 1401

این روز ها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است.بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس میخوانند و عده ای دیگر نیز راه های دیگر را انتخاب میکنند. هرکس به طریقی در تقلا است تا بتواند کسب درامد ایده آلی داشته باشد اما متاسفانه اکثر این طرح ها بی‌نتیجه می‌ماند ،کسانی که درس میخوانند معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست می‌خورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدن شب بیداری هایی که برای درس خواندن متحمل شدند به راحتی هیچ و پوچ می شود و بر باد می‌رود. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب می کنند معمولاً زیر دست، این و آن می‌شوند و تا آخر عمرشان هم زیردست ،می‌مانند. در نهایت نتیجه این شده است که بسیاری از جوانان بیکارند و حتی پول شارژ گوشی خود را هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کار کردن در رستوران ها و کارگری در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند .. در این میان عده اندکی نیز با زحمات فراوان شغل دولتی پیدا می کنند که بد هم نیست و می توانند یک زندگی بخور و نمیری داشته باشند با شغل های دولتی می توان با ۱۲ ساعت کار همراه با اضافه کاری و صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن به درآمد روزی حدود ۷۰ هزار تومان رسید خوب با این شغل ها افراد حتی وقت بودن در کنار خانواده خود را هم به زور پیدا میکنند چه برسه به تفریح کردن آن هم با این حقوق اندک پس همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند. جالب است بدانید این راه جادویی و فوق‌العاده خیلی وقته که جلوی چشمان همه افراد قرار دارد ولی افراد از آن در جهت کارهای بیهوده و بی فایده استفاده می‌کنند .این راه جادویی را همه می شناسیم :اینترنت !

 

http://uupload.ir/files/3oq8_picsart_06-30-04.56.34.gif

 

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان که عکس های آنها را مدام در تلویزیون و اینترنت و مجلات مشاهده می‌کنید از طریق همین اینترنت به این ثروت دست پیدا کرده‌اند.پس اینترنت راحتترین روش درآمد زایی میباشد ، منتها باید طریقه کسب درآمد واقعی از اینترنت را بلد باشیم. همین الان خیلی از افراد از بچه ۱۰ ساله گرفته تا پیرمرد ۷۰ ساله ممکنه از اینترنت فقط برای سرگرمی و بازی کردن و دانلود فیلم استفاده کنند ولی اگر بدانند از این زمان و وقتی که دارند برای کار های بیهوده تلف میکنند میتوانند از آن وقت در جهت رسیدن به درآمدزایی استفاده کرد ممکن است یک لحظه هم درنگ نکنند! و سریعا کارشان را شروع کنند، پس از همین جا اعلام میکنیم شما قرار است در این دوره آموزشی ما بیاموزید چطور بتوانید واقعا و واقعی بتوانید از زمان و وقتتون در اینترنت پول در بیاورید و به درآمد میلیونی برسید.همانطور که میدانید حقوق یک کارگر ساده ماهانه ۵۰۰هزار الی یک میلیون میباشد و حقوق یک کارمند یکو دویست الی نهایتا دو تومن میباشد. یعنی این افراد باید یک ماه کار کنند صبح زود از ساعت ۸ بروند سرکار تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر کارکنند فقط برای یک تومن پول ، واقعا رنج آور است، البته برای من ، چون آن افراد ممکن است اطلاعاتی از کسب درآمد اینترنتی ندانند ، در دلشان شاید خیلی هم خوشحال باشند:که مثلا این ماه اضافه کار بیشتر رفتند و حقوق این ماهشان از یک تومن شد یکو نیم تومن ، ولی برای من عذاب آور است ببینم که چرا افراد و کارگران در این گرمای تابستان باید بالای ۸ساعت کار کنند تا حقوق روزانه آنها فقط و فقط ۳۰ الی ۷۰ هزار تومان باشد، اگر تمام این افراد از قدرت اینترنت آگاهی میافتند شاید حداقل دنبال روش درآمد زایی از اینترنت میبودند. البته این را هم بگویم خیلی از افراد هم از قدرت اینترنت باخبر هستند و هزاران راه را امتحان کرده اند ولی همیشه شکست خوردند، و همان کار قبلی خود را انجام میدهند و باید با درآمد اندک خود بسازند.

خوب دیدید که خیلی از افراد درآمد ماهانه شان از ۵۰۰هزار تا دو تومن میباشد، ولی چطور شما میتوانید درآمد روزانه تان 500/000 الی 1/000/000 تومان باشد و راه یک ماهه را ، یک روزه طی کنید، این امر فقط به کمک اینترنت امکان پذیر است**

پس دیگر لازم نیس یک ماه کار سخت انجام دهید شما با یک روز فعالیت میتوانید حقوق یک ماهه یک کارگر را دریافت کنید، وبدست آورید.

اما چطور؟!

ما راهش را بهتان یاد میدهیم.فقط کافیست تمام مطالب و توضیحات پایین را کاملا مطالعه کنید و کارتان را از همین امروز آغاز کنید.

**نکته مهم**

توجه:دوستان عزیز در این توضیحات پایین شما یاد میگیرید چطور میتوانید با روزانه ۲ ساعت کار فقط با یک موبایل و اینترنت بدون یک ریال هزینه بتوانید روزانه درآمد بالای 500/000 تومان الی 1/000/000 تومان و حتی بیشتر کسب کنید.پس اگر میخواهید بدانید که من چطور تونستم که به چنین درآمدی دست پیدا کنم کافیه توضیحات پایین رو بخونید.

نکته اصلی پر فروش بودن محصول ما در فورکیا اینه که ما اومدیم از تمام روشهای درآمدزایی که خودمون داریم انجام میدیم و قراره بهتون آموزش بدیم فیلم اثبات از درآمدمون گذاشتیم ، دوباره تکرار میکنم از درآمدمون فیلم گذاشتیم تا دیگه افرادی نیان بگن اینا همشون دروغ میگن ، و عکس رو فتوشاپ میکنند و میگن درآمدمون فلان قدره.

 

من با این کارم اومدم به شما دوست عزیزی که داری این متن رو میخونی بهت بگم ، این پکیج، پکیجی هست که قراره شما رو 100% و 100% و 100% به درآمد میلیونی برسونه .

 

پس اگه دوست داری بدونی این راز درآمد میلیونی من چیه؟! بایدتوضیحات زیر رو کاملا بخونی تا با ارزش میلیونی این پکیج ما آشنا بشید.

دوستان عزیز شما قرار است توسط 4 روش فوق العاده به درآمد میلیونی برسید.اینکه این 4 روش چیا هستند رو من تک به تک براتون میگم تا متوجه بشید.لطفا تمامی توضیحات رو با دقت مطالعه کنید تا با ارزش میلیونی این پکیج آشنا بشید چون نکته هایی رو در اینجا بیان کردیم که مطمئنا به دردتان خواهد خورد.

**روش اول درآمد زایی میلیونی من کانال زنی هست، یعنی شما قراره توسط کانال زدن به درآمد فوق العاده برسید، ممکنه خیلی از افراد بگن خوب ما که هممون میدونیم با کانال زدن میشه به درآمد رسید ولی این روش شما بی نتیجه هست چون ما بارها کانال زدیم و اصلا نتیجه هم نگرفتیم ، ما اومدیم مثلا یک کانال ورزشی ، خبری ، سرگرمی و...زدیم و اومدیم تبلیغ کانالمونو کردیم تا بتونیم ممبر های کانالمون رو بالا ببریم و از طریق ممبر های بالای کانالمون به درآمد برسیم ،ما سعی کردیم کانالمون رو حداقل بالای ۵۰ کا ۱۰۰کا برسونیم تا بتونیم از روش تبلیغات در کانال پول در بیاریم ، ولی انقدر سخت میباشد و انقدر باید زمان گذاشت و دائما مطلب جدید در کانال گذاشت که آدم از این کار کاملا منصرف میشود چون باید حتما بابت جذب ممبر های بالا و واقعی در کانال هزینه کرد که آن هم کار احمقانه ای به نظر می آید چون تا ما بیاییم کانالمان را به ۵۰ کا برسانیم باید میلیونی خرج کنیم و هزینه تبلیغات کانال کنیم تا ممبر جذب کنیم بلکه بخوایم در آینده از کانالمون به درآمد برسیم، ولی با این شرایطی که منو شما داریم پول های اضافی نداریم بدیم بابت تبلیغات در کانال و ممبر جذب کنیم و اینکه کانالی که بخواد موفق بشه حتما باید ممبر هاش بالا باشه و الی دیگه نمیشه؟!!!!!

دوستان عزیز اصلا نگران جذب ممبر و کسب درآمد با کانال زدن نباشید! چرا ؟!

چون این روش درآمد زایی ما از کانال اصلا قرار نیست بابت جذب ممبر به کانال یک ریال هم هزینه کنید، اصلا قرار نیست وقت با ارزش خودتون رو تلف کنید و هی روزانه از اینترنت مطلب جدید گیر بیارید تو کانالتون بزارید تا ممبرها لفت ندن، اصلا قرار نیست کانالتونو بالای ۵۰ کا صد کا برسونید ! چطور ؟؟؟؟!!!!

ما اومدیم سیستمی جدید از کسب درآمد با کانال زنی رو به شما معرفی کردیم که میتوانید با کمترین مقدار ممبر هم به درآمد میلیونی برسید ، یعنی شما با ۲۰۰ تا ۳۰۰ تا ممبر واقعی هم میتونید به درآمد میلیونی برسید ، توجه کنید منظور من فقط ۲۰۰ تا ۳۰۰ تا ممبر هست ، نه ۲۰۰،۰۰۰ تا و ۳۰۰،۰۰۰ تا ممبر ، پس شما توسط روش ما قراره بدون نیاز به یک ریال هزینه آموزش ببینید که چطور میتوانید کاملا رایگان به جذب ممبر بپردازید و چه محصولی رو تو کانالتون بزارید تا فروش بره ، این محصولی که قراره بفروشید تو کانال اصلا احتیاج به ممبر های بالا نداره یعنی شما فقط با روش رایگان اقدام به جذب ممبر تضمینی میکنید، و محصولاتتون رو به فروش میرسونید ، این کار شما همکاری در فروش نیست ، این محصول شما لباس و محصولات فیزیکی نیست ، و اینکه قراره چه محصولی رو بفروشید و قراره چطور با ۳۰۰ تا ممبر تو کانال به درآمد میلیونی برسید رو فقط و فقط در پکیج آموزشی متوجه خواهید شد. من از تمام روشهایی که دارم بهتون توضیح میدم فیلم اثبات گرفتم تا ببینید من روی هوا حرف نمیزنم و دارم صادقانه با شما صحبت میکنم تا بدانید کسب درآمد از اینترنت بسیار بسیار بسیار آسان است که حتی فکرش را هم نمیکنید. فقط باید ،روش ماهیگیری از این اقیانوس عظیم رو پیدا کنید که من تو این پکیج دقیقا دارم بهتون ماهیگیری یاد میدم ، تا شما هم دقیقا مثل خود من بشید و بتونید از صفر به درآمد میلیونی برسید.

جهت مشاهده ویدیوی اثبات کسب درآمد من با کانال زنی ↓↓ لطفا روی تصویر زیر کلیک کنید↓

http://uupload.ir/files/ofe7_picsart_08-05-10.27.07_optimized.jpg

 

خوب **روش دوم درآمد زایی من روش ساخت نرم افزاره ، این ساخت نرم افزار با اون ساخت نرم افزار که تو ذهنتون هست زمین تا آسمون فرق داره.چطور؟!!

شما اصلا قرار نیست ماهها وقتتون رو بزارید تا بیاید یک نرم افزار بسازید !

شما اصلا قرار نیست بیاد کدنویسی کنید تا نرم افزار بسازید؟

شما اصلا قرار نیست یک نرم افزار بی کیفیت بسازید؟

ما بهتون آموزش میدیم که چطور بتونید در 60 دقیقه یک نرم افزار با کیفیت بسازید و در کافه بازار انتشار بدید و به درآمد میلیونی برسید.

ما آموزش میدیم که چطور بتونید بدون نیاز به کامپیوتر ، بدون نیاز به کدنویسی ، بدون نیاز به مهارت خاص ، بدون نیاز به پیچیدگی در کمترین زمان ممکن بتونید یک نرم افزار با کیفیت ساخته و در کافه بازار انتشار دهید.

سوال: ممکنه بعضیا این روش رو بلد باشند و یا قبلا ده تا بیستا برنامه ساخته باشند و در کافه بازار هم حتی انتشار داده باشند ولی نه تنها یک فروش هم نکردند بلکه برنامشون حتی بازدید روزانه هم نداشته ، پس چطور شما میگید میشه با ساخت نرم افزار به درآمد بالا رسید در حالی که انقدر برنامه های مشابه و تکراری زیاد شدند که دیگه برنامه ما توشون دیده نمیشه که بخواد فروش هم بره ؟!

پاسخ: بله شما قرار نیست بیاید یک نرم افزار بی کیفیت بسازید ، مشکل تمام افراد اینه برنامه هاشون تو کافه بازار فروش نداره،درسته ؟

میدونید چرا این همه افرادی که نرم افزار میسازن و تو کافه بازار انتشار میدن ولی در نهایت شکست میخورند و برنامشون هم فروش نداره دلیلش نکات زیر هست ↓↓

برنامه ای که شما میسازید باید یک نرم افزار کاربردی باشه یعنی نیاز یک کاربر امروزی رو فراهم کنه ، باید ببینید امروزه مردم بیشتر دنبال چه نرم افزار هایی هستند ، باید ببینید با وجود این همه کانال آموزش آشپزی ، کانال ، ترفندها ، و....مردم چگونه بتونند بیان نرم افزار شما رو خریداری کنند ، باید بدونید که سلیقه مردم چیه ؟ باید با وجود این نرم افزار های مشابه که بازار رقابتی ایجاد کرده چطور شما بتونبد از این بازار رقابتی سربلند بیرون بیاید و اگر هم فرضا محصول و نرم افزار شما یک نرم افزار تکراری باشه چطور بتونید از اون تعداد نرم افزار های تکراری ، نرم افزار شما فروش بره و انتخاب اول مشتری شما باشید. تمام تکنیک های راز ساخت نرم افزار کاربردی و نحوه انتشار و نحوه فروش تضمینی رو توی دوره آموزش دادم که تمامی آموزشات بنده با ویس و ویدیو میباشد پس خیالتون راحت باشه .قرار نیست هیچ فایل متنی رو بخونید.

توجه: دوستان عزیزی ممکنه بگن ما اگه بیایم تمام این روشهای شما رو انجام بدیم چندماه زمان میبره ، که حالا معلوم نیست بتونیم موفق بشیم یا خیر ؟!!!

دوستان گلم تمام این ۴ روش درآمد زایی من اگه بخواید همه رو با هم پشت سر هم انجام بدید نهایتا یکی دو روز طول بکشه نه چندماه ، پس خیالتون راحت باشه چطور ؟

چون ما بهتون با ویدیو آموزش دادیم چطور بتونید در عرض یک ساعت یک نرم افزار با کیفیت ساخته و در کافه بازار انتشار دهید.

ما بهتون آموزش دادیم چطور در کمتر از نیم ساعت یک سایت بسازید، ما بهتون آموزش دادیم چطور بتونید کانال بسازید و محصولاتتون رو بزارید کانال و از فروشتون لذت ببرید و...

پس این ۴ روش درآمد زایی من اصلا وقت گیر نیست چون شما قرار نیست هر روز بیاد یک کانال بزنید ، قرار نیست بیاید هر روز یک نرم افزار بسازید و انتشار بدید ، قرار نیست بیاید هر روز یک سایت بزنید ، شما تمام این کار ها را فقط و فقط یک بار انجام میدید و تمام.

و کار هر روزتان تبلیغات محصولتون هست. یعنی ۲ ساعت با شیوه و سیستمی که من بهتون آموزش میدم باید تبلیغات کنید.

همین. بسیار بسیار راحته .

جهت مشاهده ویدیوی اثبات کسب درآمد من با ساخت نرم افزار در کافه بازار ↓↓ لطفا روی تصویر زیر کلیک کنید↓

http://uupload.ir/files/vmdl_picsart_08-05-10.41.34_optimized.jpg

 

خوب میخواستم روش سوم کسب درآمد خودم رو بهتون بگم :

**روش سوم درآمد زایی من روش ساخت سایت هست ، اینکه چطور بتونید در مدت زمان کوتاهی یک سایت بسازید رو من بهتون آموزش میدم ،

ممکنه بعضیا بیان بگن ما بارها سایت ساختیم ولی اصلا فایده نداشته و نمیدونیم چطور تبلیغات کنیم و نمیدونیم چه محصولی بزاریم تو سایت تا فروش بره و یا اینکه ما بارها توی سایتهای بازاریابی شبکه ای ثبت نام کردیم و کلا ضرر کردیم و اصلا خوب نبوده ؟!!

پاسخ:

دوستان عزیز اینکه این روش ساخت سایت چطور روشیه و قراره چطور یک سایت بسازید رو فقط تو پکیج می آموزید ، و اینکه باید چه محصولی بزارید توی سایتتون تا فروش بره ، رو تو پکیج یاد میگیرید. ما بهتون صفر تا صد کسب درآمد میلیونی از سایت رو با ویدیو آموزش دادیم ، و این روش ساخت سایت با اونی که شما میبینید یا فکر میکنید کلا فرق داره ، شما در این روش سایت زنی ، درآمد حاصل از فروش کالا مستقیما به حساب بانکیتان واریز خواهد شد. و کل مبلغ محصول شما برای شما خواهد بود. اینکه چطور بتوانید کاملا رایگان تبلیغات کنید و به فروش برسید رو کاملا بهتون آموزش دادم.پس خیالتون راحت باشه.

جهت مشاهده ویدیوی اثبات کسب درآمد من با سایت زنی ↓↓ لطفا روی تصویر زیر کلیک کنید↓

http://uupload.ir/files/drz8_picsart_08-05-10.40.42_optimized.jpg

 

***روش چهارم کسب درآمد من که ازش میلیونی درآمد دارم رو سورپرایز گذاشتم و افرادی که پکیجو خرید میکنند میتونند تمام روشهای ما رو آموزش ببینند به علاوه روش چهارم ، پس لطفا دوستان در مورد روش چهارم هیچ سوالی نپرسید که این روش چهارم چیه و قراره چطور کار کنیم رو نمیتونم بگم چون قراره سورپرایز باشه.

پس من در قسمت پایین فیلم ها و عکس هایی از درآمد خودم رو میزارم تا شما ببینید من چطور تونستم بدون نیاز به یک ریال هزینه و بدون نیاز به هزینه تبلیغات تونستم به چنین فروش هایی برسم و به درآمد میلیونی دست پیدا کنم. دلیل پر فروش بودن بودن پکیج ما اینه که ما اومدیم دقیقا همون روشهایی رو که داریم همین الان باهاش درآمد کسب میکنیم رو بهتون آموزش میدیم ، نه روشهای دیگه . ما تمام رمز و راز های فروش اینترنتی رو تو این پکیج لو دادیم ، تا شما هم مثل ما یک استاد شوید و خیلی راحت بتونید با کمترین فعالیت به درآمد میلیونی برسید.

تصاویر زیر را بنده از پنل درآمدم تهیه کردم لطفا به تصاویر زیر توجه فرمایید :

http://uupload.ir/files/dc99_img_20180805_152131_088_optimized.jpg

 

961/000 تومان درآمد خالص من فقط از سه روش درآمد زایی من ، همانطور که گفتم این درآمدم فقط سه روش از چهار راه درآمدزایی من هست که در تصویر مشاهده نمودید. روش چهارم رو در پکیج می آموزید که چه روشی میباشد، تا سورپرایز شوید.

 

http://uupload.ir/files/72vm_img_20180805_152919_517_optimized.jpg

 

http://uupload.ir/files/9ny7_img_20180805_152924_732_optimized.jpg

درآمد 1/045/000 تومانی من در کمتر از ۷۲ ساعت (بهترین روش درآمد زایی اینترنتی بدون یک ریال هزینه )

 

http://uupload.ir/files/ny3o_img_20180805_152304_746_optimized.jpg

 

http://uupload.ir/files/7n7v_img_20180805_152308_388_optimized.jpg

درآمد 1/151/000 تومانی من فقط تنها از ۳ روش درآمد زایی بنده فقط در ۲/۵ روز

نکته: دوستان عزیز تمام این درآمد های میلیونی بدون یک ریال هزینه میباشند یعنی من بابت فروش محصولاتم یک ریال هم هزینه تبلیغات نمیکنم ، و با روشهای رایگان مختص خودم تبلیغ میکنم که تو دوره و پکیج آموزشی کاملا توضیحات داده شده و شما مسلط به کار خواهید شد.

همانطور که میدانید کارمند یک اداره حقوق یک ماه کارش یک و نیم میلیون الی دو میلیون و یک کارگر درآمد ماهانش ۷۰۰ هزار ، الی 1/5 میلیون تومان میباشد، و من حتی سراغ دارم افرادی هستند که یک ماه کار انجام میدن یعنی از صبح زود ساعت ۸ میرن سرکار تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر در کتابخانه و یا فروشگاه ها فعالیت میکنند و کارگری مصالح ساختمانی انجام میدن و حقوق ماهانه آنها فقط و فقط ۵۰۰هزار تومان میباشد، پس قدر این موقعیت استثنایی رو بدونید چون شما قرار است توسط پکیج ما درآمد روزانه تان بین 500/000 تومان و تا 1/000/000 تومان و بیشتر باشد. و درآمد خالص ماهانه خودم بین 20 ، 30 میلیون میباشد، که شما هم قرار است مثل من شوید یعنی تمام کارهایی که من انجام میدم شما هم دقیقا همان کار ها را بکنید تا خیلی راحت ببینید چقدر مثل آب خوردن میشود به درآمد رسید. من با ۴ روش درآمد زایی که تو پکیج بهتون با ویس و ویدیو آموزش دادم به این درآمد خالص میرسم، چرا میگم درآمد خالص چون من بابت این درآمدم یک ریال هم هزینه تبلیغات نمیکنم و با روش و سیستم کاملا متفاوت تبلیغات 100% رایگان انجام میدم.

یعنی شمایی که سرمایه نداری تا به درآمد بالا برسی ، سرمایه زیادی نداری تا بتونی برای خودت کسب و کاری راه اندازی کنید ، و اگه در پی یک شغل تضمینی با درآمد فوق العاده هستید !!! شما فقط کافیست هزینه آموزش پکیج ما رو پرداخت کنید تا به درآمد برسید. چون پس از خرید پکیج ،شما یک ریال هم قرار نیست هزینه کنید تا به درآمد برسید. پس این پکیج کاملا مناسب افراد بیکار میباشد، همانطور که میدانید تمام روشهای کسب درآمد از اینترنت که در سایتهای مختلف میبینیدهمشون بالاخره باید یک هزینه ای انجام بدید تا به درآمد برسید ولی شما در این پکیج استثنایی قرار است بدون نیاز به یک ریال هزینه به درآمد میلیونی برسید.

یک نمونه از نرم افزار هایی که من ساختم و در کافه بازار انتشار دادم و تونستم به فروش میلیونی برسم رو، پایین براتون گذاشتم حتما ببینید تا متوجه بشید چقدر راحت میشه بدون نیاز به کد نویسی و فقط با یک موبایل چنین نرم افزار های با کیفیت وحرفه ای ساخت ↓↓

جهت مشاهده ویدیو روی تصویر زیر کلیک کنید.

http://uupload.ir/files/eg25_picsart_08-08-03.22.50.gif

 

سوالات متداول:

1.آیا این پکیج آموزشی شما فایل متنی و word و pdf هست ؟!

پاسخ:

پاسخ نخیر ، به هیچ وجه اینطور نیست صفر تا صد آموزشات تخصصی ما با ویس و ویدیو میباشد، تا شما در سریعترین زمان ممکن بتوانید آموزشات را بیاموزید و انجام بدهید.

 

2.ببخشید من یک خانم معلم هستم آیا میتوانم از این روشش شما درآمدم رو افزایش بدم چون واقعا از درآمدم ناراضی هستم و با این مشکلات و گرانی واقعا به سختی میتوان گذراند؟!

پاسخ: قبلا هم گفتم تمامی افراد میتوانند از این روش استفاده کنند و به درآمد برسند فقط کافیست در حد متوسط با تلگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر آشنایی داشته باشند و بدانند که ایمیل چیست ، گوشی اندروید و آی اوس چیست ، شماره شبا چیست ، اگر این اطلاعات ناچیز را بدانند میتوانند از این پکیج ما استفاده کنند چون خیلی از افراد هنوز نمیدانند ایمیل چیست اندروید چیست و اطلاعات به نظر ساده را هم نمیدانند ، و چون اون دسته افرادی که این اطلاعات ساده را هم نمیدانند پس کارشان سخت میشود، یا ممکن است دچار مشکل شوند. پس هر فردی ، چه مرد چه زن ، چه جوان و چه پیر این اطلاعات را بداند حتما خیلی راحت میتواند آموزش ببیند و به درآمد میلیونی برسد.

3.سلام من یک دانشجو از خانواده بد بخت و بیچاره هستم من یک ورشکسته هستم من سرپرست ۴ تا خانواده هستم ، من به زور مبلغ این دوره را جور کردم ، من پولو قرض گرفتم و پکیجو گرفتم ، من اصلا پکیجو نمیخوام لطفا پول منو پس بدید ؟ در ضمن من آدمی نیستم که بخوام از پکیج شما سواستفاده کنم و همین الان پکیج شما رو از گوشیم پاک میکنم لطفا پول منو پس بدید ؟

پاسخ:

دوستان و کاربران عزیز امروزه تعداد افراد کلاهبردار زیاد شده و هرکسی میاد پکیج های اینترنتی رو خرید میکنه و میگه من پولو قرض گرفتم من از یک خانواده بد بخت هستم و هزار تا بهانه بنی اسرائیلی میارن و میخوان پکیجو پس بدن و پولشونو پس بگیرند،

از الان به اون افراد مریض بگم که شرط بازگشت وجه رعایت تمامی آموزشات ما میباشد ، و ارائه یک گزارش خود و عملکرد خود در طی یک ماه میباشد تا ما ببینیم تمام نکات ما رو انجام دادید یا خیر ، اگه انجام داده باشید بدون هیچ گونه سوال اضافه دیگر، پول را همان لحظه به حساب شما برگشت خواهیم داد ، کافیست که شماره حساب یا شماره کارت خود را برایمان ارسال کنید. چون ما حوصله و وقت چانه زدن با آدم های مریض رو نداریم. کسی که قصد واقعیش یادگیری روش ما باشه، حتما تمام آموزشات ما رو انجام میده تا مثل بنده یک فرد میلیونر بشه.

 

4.آیا روش شما ، همکاری در فروش ، و کسب درآمد با دلار و بورس و سهام ، تبلیغات کلیکی ، فارکس و بازاریابی شبکه ای ، زیرمجموعه گیری و......میباشد ؟!

پاسخ:

دوست عزیز در قسمت بالا و توضیحات ما بهتون گفتیم که این روش درآمد زایی هیچ ربطی به دلار و اون نمونه هایی که بیان کردید ندارد، و کسب درآمد شما از ایران است. و اینکه درآمد شما به محض فروش محصول ، به حساب بانکیتان واریز خواهد شد و برایتان sms واریز خواهد آمد.

 

5.روزانه چند ساعت باید کار کنیم به درآمد برسیم ؟

پاسخ:

روزانه با دو سه ساعت کار میتونید به درآمد بالا برسید. مسلما هر چقدر تعداد تلاشتون رو بیشتر کنید به درآمد بالاتر هم خواهید رسید.

 

6.میشه لطفا بگید چه محصولی باید بفروشیم تا فروش بره ؟!

پاسخ:

دوست خوبم اینکه قراره چه محصولی رو بفروشید و محصول رو از کجا بیارید و چطور قراره تبلیغات کنید رو همه رو تو پکیج آماده کردیم و آموزش دادیم و تمام اطلاعات سری تو پکیج هست .

7.شما میگید همکاری در فروش نیست پس چیه ؟ قراره بیایم فایل های شما رو بفروشیم؟

پاسخ:

سلام نخیر ، گفتم که همکاری در فروش نیست ، و اینکه شما میگید قراره بیایم فایل شما رو بفروشیم ، خوب این هم باز میشه همکاری فروش ، که من گفتم این نیست.محصولاتی که من بهتون معرفی میکنم کاملا رایگان هستند و روشی که قراره تبلیغات بدید کاملا رایگان میباشد. یعنی همه چی رایگان آماده هست فقط باید طبق آموزشات ما پیش برید و به درآمد برسید .

 

8.این راهکار ها و استراتژی هایی که آموزش دادید از لحاظ شرعی مشکلی ندارند؟!

از لحاظ قانونی مشکلی ندارند؟!

پاسخ:خیر چه از لحاظ شرعی چه از لحاظ قانونی هیچ مشکلی ندارند و میتوانید با خیال راحت از این راهکار ها استفاده کنید و از درآمد بالای خود لذت ببرید.

9.شما میگید بیایم ۴ روش درآمد زایی رو انجام بدیم خوب حداقل دو ماه طول میکشه پس چطور از روز های اول میشه به درآمد رسید؟

پاسخ:

سلام کی گفته دو ماه طول میکشه ، ما توی توضیحات گفتیم اگه بخواید تمام پکیج ها رو باهم انجام بدید و راه اندازیشون کنید نهایتا یکی دو روز طول بکشه ، بستگی به خودتون داره چقدر تلاش کنید یکی هست یک کاره ، ۶ ساعته رو تو یک ساعت انجام میده و یکی هم هست یک کاره نیم ساعته رو سه ساعته انجام میده ، پس بستگی به یادگیری شما داره.

چیزی که مسلمه تمامی ۴ روش آسان و روان آموزش داده شده اند تا تمامی افراد بتوانند از آنها استفاده کنند.

 

10.ببخشید من ۱۶ سال دارم آیا میتونم از پکیج شما به درآمد برسم ؟

پاسخ:

سلام این پکیج هیچ رده سنی ندارد ، چون اصلا قرار نیست هواپیما هوا کنید، از یک بچه ۱۰ ساله تا یک پیرمرد ۷۰ ساله هم میتونه این روش رو انجام بده .چون قرار نیست کار فیزیکی انجام بدن فقط با یک گوشی میتونند کسب درآمد کنند.

 

11.من که هیچ تخصصی در زمینه اینترنت ندارم و همچنین کامپیوتر هم ندارم ،آیا میتونم از پکیج شما استفاده کنم؟

پاسخ:

این پکیج مناسب برای افرادی هست که بدانند ایمیل چیست ، بدانند شماره شبا چیست ؟ بدانند گوشی اندروید و اپل چیست؟ بدانند چطور فرمت zip را از حالت فشرده خارج نمایند. آشنایی متوسط با شبکه های اجتماعی داشته باشند ، میتوانند از این پکیج استفاده نمایند.و همچنین این پکیج را هم میشود با کامپیوتر انجام داد و هم با موبایل .

 

12.به نظرتون قیمت آموزشتون یکم گرون نیست؟ من میخواستم از رفیقم قرض بگیرم ؟

پاسخ:دوست عزیز شما قرار است 100% با این روش های فوق العاده به این درآمدی که گفته شده برسید نگران قرض گرفتن از دوستان هم نباشید چون در صورتی که واقعا دل به کار بدهید و نکات گفته شده را انجام دهید قطعاً این پول را از طریق این روش‌ها در میارید و آن را می دید پس اصلا نگران نباشید در مورد قیمت آموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گرون نیست اگر می بینید که در اینترنت بسته های با قیمت ۱۰ ۲۰تومن یا اصلا نهایتاً ۲۰ ۳۰ تومن به عنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش می‌رسند خوب باید بدانید که در آن آموزش شرط وجود ندارد چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را به قیمت ۲۰ تومن به فروش برساند پس باید در این زمینه هوشیار باشید ما ابتدا این آموزش را با قیمت ۱،۰۰۰،۰۰۰تومان قرار داده بودیم ولی به دلیل درخواست های مکرر شما دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت این هزینه ۷۵ درصد تخفیف ویژه قائل شدیم و اکنون این آموزش بی نظیر با قیمت ۲۵۰ هزار تومان قابل خریداری است.( البته همان ۲۵۰ هزار تومان هم در مقابل درآمدی که از این روش کسب می‌کنید هیچی نیست!) همچنین در این پکیج غیر از آموزشات فوق العاده برای کسب درآمد چند تا اپلیکیشن بسیار مهم و جذاب و کمیاب هم به صورت رایگان به عنوان هدیه در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است که در سایت های دیگر با قیمت های بسیار بالایی به فروش میرسند حالا دیگر مختارید ! میتوانید این ۲۵۰ تومان را پیش خود نگه دارید و همچنان با مشکلات بی پولی دست و پنجه نرم کنید یا این مبلغ ناچیز را صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از آن به راحتی هر چه تمامتر این ۲۵۰تومن را در عرض دو سه ساعت کسب کنید.

سوال: آیا بعد از اینکه پکیج را خریداری کردیم باید دوباره هزینه بپردازیم تا به درآمد برسیم؟

پاسخ: هرگز اینطور نیست. شما فقط و فقط قیمت پکیج را پرداخت خواهید کرد و بعد از دریافت پکیج برای رسیدن به درآمد میلیونی اصلا اصلا اصلا قرار نیس یک ریال هم هزینه کنید. تمامی روشهای آموزشی ما رایگان میباشدپس خیالتان راحت باشد که برای رسیدن به درآمد میلیونی نیازی به هزینه تبلیغات و...نیست.

 

13.مگر میشود بدون نیاز به هیچ سرمایه ای به درآمد میلیونی رسید؟

پاسخ :بله میشود، چون شما از روش و سیستم ما در پکیج آگاهی ندارید فکر میکنید که این روش غیر ممکن است ولی پس از خرید پکیج و دیدن تمام آموزشها به این گفته خود میخندید و با خود میگویید چقدر راحت و آسان میشود از صفر به درآمد رسید. تمام رمز و راز های اینترنت را در پکیج با ویس و ویدیو بیان کردیم.و با اثبات هایی که بنده در پکیج ارایه کردم شما مات و مبهوت میشوید چون یقین پیدا میکنید که واقعا جدی جدی میشود بدون یک ریال هزینه میلیونی به درآمد رسید.

 

14.شما میگی که با این راهکارها و روش ها میتونیم به درآمد میلیونی برسیم .خوب اگه اینجوری باشه کل مردم میان این فایل شما را خریداری می کند و راهکارهای شما را استفاده می‌کنند و به درآمد میلیونی می رسند و دیگه کسی هیچ مشکلی نخواهد داشت و کلا فقر ریشه‌کن میشه ! چه جوریه جریان ؟؟

پاسخ :

بله اگر اگر اگر همه مردم این راه کارها رو یاد بگیرند همه میفهمند که تا حالا چه فرصتی را از دست داده بودند و این استراتژی ها و راهکارها را عملی می کنند به همین کارها میچسبند. ولی خوب فقط تعداد اندکی از افرادی که این مطلب را مشاهده میکنند این فایل آموزشی را خریداری می‌کنند و اکثر افراد فکر می‌کنند این آموزش هم مانند بسیاری دیگر از آموزش‌ها الکی است و باعث افزایش درآمد نمی شود! در حالی که دارند بزرگترین فرصت زندگی شان را از دست می دهند! بنابراین افراد زیادی فایل آموزشی ما را خریداری نمیکنند و بدین ترتیب افراد بسیار کمی با این راهکار های فوق العاده آشنا می شوند و اکثر افراد جامعه همچنان به سختی و با حقوق اندک در جاهای دیگر کار می‌کنند و پتانسیل کسب درآمد این روش ها همچنان بالا و رویایی می ماند.

 

15.مدت زمان تمامی آموزشات شما ویس و ویدیو چند دقیقه میباشد؟!

پاسخ: مدت زمان تمامی آموزشهای صوتی و تصویری یعنی (۴ روش درآمد زایی در مجموع ) حدود ۶ ساعت میباشد که به صورت کاملا روان و آسان آموزش داده شده تا حتی یک بچه ۱۰ ساله که آشنایی متوسط با تلگرام داشته باشد میتوانید به راحتی این کار را انجام دهد ، چون صفر تا صد آموزشها با ویس و ویدیو آماده گردیده است.

16. آیا واقعا این روش شما شدنی است ؟! تو رو خدا راستش را بگید اگه واقعا کار میکنه و میشه درآمد کسب کرد بهم بگید بخرم ؟!

پاسخ:دوستان عزیز این روش 100% شدنی است و شما بعد از خرید پکیج یک ریال هم قرار نیس هزینه کنید، پس لطفا کسانی که میان به پشتیبانی پیغام میدن (آیا واقعا شدنیه !!!) به این سوالات تکراری جواب نمیدهیم، ما باید به سوالات دیگر کاربران هم جواب بدیم به همین دلیل سوالی که توی سایت پاسخش وجود دارد نپرسید. اگر این پکیج واقعیت نداشت پس این همه فیلم و عکس و مدرک اثبات از کجا آمده اند ، اگر واقعیت نداشت سایت فورکیا اجازه انتشار این پکیج را نمیداد ، پس این پکیج 100% واقعی و 100% عملی و 100% حلال میباشد. شما با رعایت تمام اصول این آموزشات ما از همون روز های اول میتونید خیلی راحت به درآمد برسید.

17.شما گفتید آموزش ساخت نرم افزار بدون کدنویسی میدید میشه بگید از چه طریق و روشی برنامه میسازید و چقدر زمان میبره تا یک نرم افزار کامل بسازیم؟!

پاسخ: اینکه قراره از چه روشی نرم افزار بسازید تو پکیج معلوم میشه، و شما در عرض یک ساعت میتونید یک نرم افزار با کیفیت بسازید، و تو بازار انتشار بدید،

18. اگه این آموزش هم مثل بسیاری از آموزش های موجود در اینترنت قابلیت افزایش درآمد نداشت چی ؟

پاسخ : **تضمین بازگشت وجه**: ما تضمین می‌دهیم که با استفاده از استراتژی های آموزش داده شده در این پکبج شما 100% به درآمد خواهد رسید چون این روش درآمد زایی هیچ نیازی به کار های پیچیده و دشوار وقت گیر ندارد و هر شخصی که دنبال شغل اول باشد و چه فرد پیر ،جوان ، باشد میتواند به راحتی با این سیستم تضمینی ما به یک فرد میلیونر (واقعی)تبدیل شود. در صورتی که کسی به تمام راهکارها و استراتژی ها و آموزشهایی که ما در این فایل آموزش داده ایم به درستی عمل کند و بعد از حدود یک ماه فعالیت و عمل کردن به تمام آموزشات داده شده ادعا کند که به درآمد نرسیده است یا درآمدی نداشته مبلغی که از ایشان به ما رسیده را دودستی بازگشت می‌دهیم این تنها شرط بازگشت وجه می باشد و بازگشت وجه فقط و فقط در این صورت انجام میگیرد و لاغیر. یعنی مثلا اگر کسی فایل آموزشی را خریداری کند و بعد بیاید بگوید من حوصله انجام دادن این آموزشات را ندارم و درخواست بازگشت وجه دارم درخواست وی قابل قبول نیست چنین شخصی که حوصله چند تا کار عادی برای رسیدن به درآمد میلیونی را ندارد همان بهتر که از رقیبان خود عقب باشد و با در آمد اندکی زندگی خود را بگذراند و همیشه به حال دیگران غبطه بخورد.

توجه داشته باشید این تضمین که برای بازگشت وجه داده ایم به صورت قانونی جزو متن معامله محسوب می شوند و ما هم طبق قانون قطعا به آن عمل خواهیم کرد طبق قانون دقیقا به همان صورتی که آن را ذکر کرده ایم دقیقا به همان صورت به آن عمل خواهیم کرد( البته مطمئن باشید کار به اینجا ها و درخواست بازگشت وجه و این مسائل نمی کشد یعنی در واقع امکان ندارد کار به اینجا بکشد همانطور که تا الان این اتفاق هیچ وقت نیافتاده است چون با عمل کردن به این 4 روش درآمدزایی و پشتیبانی قوی به درآمد میلیونی خواهید رسید چون ما تا زمانی که شما به درآمد برسیدپشتیبانتان هستیم، و این حرف را طبق تجربه ام می گویم و کاملاً هم از حرفم مطمئن هستم !)

راستی تا یادم نرفته بگذارید یک موضوعی را برای شما روشن کنم... غیر از ما ،تمام سایت‌هایی که آموزش کسب درآمد از اینترنت می فروشند( که همشون هم مزخرف هستند )و ادعا می کنند که امکان بازگشت وجه وجود دارد همشون دروغگو هستند و اگر خودتان را هم بکشید آنها مبلغی که پرداخت کرده اید را تحت هیچ شرایطی به شما باز نمی گردانند. با اطمینان کامل می گوییم که تنها سایتی که تضمینش بابت بازگشت وجه واقعی و قانونی است سایت ما می باشد . خب ممکنه همین الان شما با خود بگویید از کجا معلوم ما راست می‌گوییم ؟!!! شاید حرف های ما هم مثل بقیه دورغ باشد!! شما الان باید سوال متداول بعدی را به همراه پاسخش مطالعه کنید(:

19.چرا سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی ندارد؟ پس ما چطوری به شما اعتماد کنیم و فایل آموزشی تان را خریداری کنیم؟ اومدیم و شما هم مثل بقیه سایت های کسب درآمد دروغگو و کلاهبردار بودید.

پاسخ همانطور که می دانید ما یکی از سایت های زیر مجموعه فورکیا (‏www.4kia.ir) هستین ،آدرس سایت فورکیا را برای تان نوشتم. اگر به سایتش مراجعه کنید می‌بینید که خود فورکیا نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین نشانه ملی ثبت رسانه های دیجیتال دارد .خب حالا با خودتان فکر کنید آیا امکان دارد مجموعه معتبری مانند فورکیا اجازه فعالیت به فروشگاه های نامعتبر و بی‌کیفیت و کلاهبردار را در سیستمش بدهد ؟؟ اگر ما کارمان بی کیفیت بود آیا فورکیا اجازه فعالیت به ما می‌داد؟؟ خوب مسلما خیر ! اگر هم میبینید که ما نماد اعتماد الکترونیکی نداریم به این دلیل است که زیر مجموعه های فورکیا نمی توانند نماد اعتماد الکترونیکی بگیرند زیرا خود فورکیا نماد اعتماد را دارد.خب با این تفاسیر فرض کنید مثلا ما بخواهیم کلاهبرداری کنیم و یا ادعاهای دروغ در سایتمان مطرح کنیم و پول کسی را بخوریم .خوب در این صورت اول از هرچیز فورکیا به ما تذکر جدی خواهد داد تا به درستی فعالیت کنیم در صورتی که تذکر فورکیا را جدی نگیریم فورکیا فروشگاه ما را کلا حذف خواهد کرد و از آنجایی که اطلاعات شخصی ما را به طور کامل در اختیار دارد ما را در اختیار قانون قرار می‌دهد و ما توسط قانون مجازات خواهیم شد .

بنابراین ما حتی اگر خودمان هم بخواهیم نمیتوانیم کلاهبرداری کنیم !!!!!!! زیرافورکیا اجازه نمی‌دهد. به هر حال امیدوارم شما تصمیم درست را بگیرید... ما که اصراری نداریم ..!

*توجه** توجه*

لطفاً قبل از اینکه هرگونه پیغامی به ما بدهید نکات زیر را حتما با دقت مطالعه کنید در صورتی که پیغام به ما بدهید و سوال یا درخواستی از ما داشته باشید که پاسخش در بین نکات زیر موجود باشد پشتیبانی به هیچ وجه پاسخ شما را نخواهد داد.

قابل توجه خریداران گرامی:

نکته1*زمان پاسخگویی از ۱۰ دقیقه تا حداکثر سه روز است. لطفاً تا دریافت پاسخ شکیبا باشید .

 

نکته 2*در هنگام خرید دقت داشته باشید که حتما آدرس ایمیلتان را کاملا درست وارد کرده باشید یعنی حتی یک کلمه از آن را هم اشتباه نداشته باشید توجه داشته باشید که آدرس ایمیل www ندارد مگر اینکه خودتان در هنگام تشکیل ایمیلتان www را هم جزو کاراکترهای آدرس ایمیلتان قرار داده باشید. همچنین توجه داشته باشید که کلمهgmailرا در ایمیلتان به درستی بنویسید بعضی ها اشتباه می نویسند و لینک دانلود فایل آموزشی به ایمیل شما ارسال نمی شود بعد از پرداخت موفق یک نسخه از لینک دانلود به ایمیلتان ارسال خواهد شد. در صورتی که بعد از پرداخت موفق به هر دلیلی صفحه لینک دانلود را دریافت نکردید و یا از آن خارج شدید به ایمیلتان مراجعه کنید و یا از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسال شده است اقدام به دانلود نمایید.

 

نکته 3*برای دانلود کردن فایل های آموزشی با گوشی اندروید از برنامه ADM استفاده کنید این برنامه بهترین برنامه مدیریت دانلود برای گوشی های اندرویدی هست اگر این برنامه را ندارید میتونید به راحتی از اینترنت دانلود و نصبش کنید در کافه بازار هم موجود است دوستانی هم که سیستم عامل گوشی شون ios هست حتما از یک دانلود منیجر مثل IDM استفاده کنند تا در دانلود کردن فایل با مشکل مواجه نشوند.

 

نکته4*فایلی که دانلود میکنید با فرمت (zip) هست برای اینکه بتونید بازش کنید و فایل داخلش را استفاده کنید باید از برنامه winrar استفاده کنید. و فایل را خارج سازی کنید .اگر این برنامه را ندارید باید از اینترنت دانلودش کنید هم نسخه موبایلش موجوده هم نسخه کامپیوترش.( البته اکثر موبایل‌ها خودشان این برنامه را دارند.)

 

نکته 5*در صفحه بانک پس از مشاهده پرداخت موفق صفحه بانک را نبندید، حتما دکمه سبز رنگ « تکمیل خرید » را کلیک کنید تا به صورت خودکار به فروشگاه هدایت شوید و پرداخت شما تأیید گردد و به صورت کاملا موفق انجام شود و لینک دانلود در اختیار شما قرار گیرد. در صورتی که پس از پرداخت موفق مرورگر شما پیغامی را نمایش داد روی دکمه Continue کلیک کنید تا فرایند خرید کامل شود دقت کنید در صورتی که پس از پرداخت در صفحه بانک دکمه سبز رنگ «تکمیل خرید» را کلیک نکنید و به فروشگاه هدایت نشوید خرید شما ناقص می‌ماند و پرداخت شما به صورت ناموفق انجام می شود و نمی توانید لینک دانلود را دریافت و فایل را دانلود کنید. یعنی مبلغ از حسابتان کم میشود ولی لینک دانلود را دریافت نمی کنید در چنین شرایطی مبلغ پرداختی پس از چند ساعت یا نهایتاً چند روز (نهایتا ۷۲ ساعت) به صورت خودکار توسط سیستم بانکی کشوری به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.توجه داشته باشید وقتی که مبلغ به صورت خودکار به حسابتان برگشت داده می شود پیامک بانکی برایتان ارسال نمیشود پس اگر خواستیداز بازگشت مبلغ اطمینان حاصل کنید باید موجودی بگیرید.

قابل توجه سایر کاربران محترم :

نکته 7*سوالاتی که جواب آنان مشخص است یا قبلا توضیح داده شده است نظیر آیا واقعا شدنی است پاسخ داده نمیشود.

 

نکته 8*صحبت هایی از قبیل من یک دانشجوی بدبخت هستم و غیره من از یک خانواده فقیر هستند و .. و امثال اینها پاسخ داده نمی شوند.

مواردی از قوانین سایت:

نکته9*تیم پشتیبانی سایت در روزهای تعطیل رسمی به علاوه روزهای پنجشنبه تعهدی بر پاسخگویی ندارد.

 

نکته 10*زمان پاسخگویی تیم پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر می باشد.

 

نکته 11*مسئولیت تایپ اشتباه آدرس ایمیل در موقع خرید بر عهده کاربران است ،رسیدگی به تمام درخواستها و پشتیبان های کاربران بر پایه ثبت بودن خریدشان در سیستم فروش سایت است، لذا در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت فرمایید و شماره پیگیری خرید را یادداشت فرمایید تا در صورت بروز مشکل ارائه دهید.

نکته 12*اطلاعات کاربران در هنگام ثبت نام نزد سامانه به صورت محرمانه محفوظ خواهد بود و تحت هیچ شرایطی در اختیار هیچ شخص یا سازمان قرار نخواهد گرفت، سیستم جز اطلاعات سطحی مورد نیاز برای ثبت نام هیچ اطلاعات دیگری را دریافت نمی کند.

نکته13* توصیه می‌شود کاربران در هنگام پرداخت اینترنتی ایمیل خود را نیز وارد نمایند تا یک نسخه از رسید پرداخت را نیز توسط ایمیل دریافت نمایند تا در صورت نیاز به ارائه کد پیگیری و عدم یادداشت کد پیگیری هنگام خرید بتوانند با مراجعه به ایمیل خویش آن کد پیگیری خرید را ملاحظه نمایند .

نکته 14*بعد از پرداخت موفق لینک دانلود فایل آموزشی بلافاصله برای شما ظاهر خواهد شد همچنین یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیلی که هنگام خرید وارد کرده اید نیز ارسال خواهد شد. بنابراین در صورتی که بعد از پرداخت که، لینک دانلود برای شما ظاهر میشود به هر دلیلی از صفحه لینک دانلود خارج شدید به ایمیلتان مراجعه کنید و از طریق لینکی که به ایمیلتان ارسال شده است اقدام به دانلود فایل نمایید .

**توجه ** **توجه**

از تاریخ 1398/02/29 تخفیف ویژه برداشته خواهد شد و قیمت این محصول به قیمت اولیه آن یعنی یک میلیون تومان افزایش خواهد یافت و بعد از آن دیگر به هیچ وجه تخفیف نخواهد خورد. پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و از آن نهایت استفاده را ببرید .

اشانتیون و هدایای ما به شما**

شما با خرید این پکیج 5 نرم افزار گران قیمت و نایاب دیگر را نیز هدیه خواهید گرفت، که بسیار کاربردی میباشد.

**لطفاً حتما تمام نظرات پرسشها و پاسخهای پایین صفحه را هم به طور کامل مطالعه کنید تا هیچ سوالی برایتان باقی نماند... لطفاً نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید** توجه داشته باشید حرف ها و سوالات تکراری که قبلا مشابهشان را پاسخ داده ایم به هیچ وجه پاسخ داده نخواهد شد**

 

******************************************************************

برای خرید( پرداخت و دانلود) پکیج آموزشی طلایی و فوق العاده با ارزش" کسب درآمد یک میلیون تومان روزانه (تضمینی و تست شده)" از طریق قسمت زیر اقدام کنید 

 

تمامی آموزش ما دارای پشتیبانی کامل 24ساعته میباشد و همچنین محصول ما ضمانت بازگشت وجه هم داره پس با خیال راحت خرید کنید


مبلغ واقعی 359,000 تومان    57% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 154,370 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ایران-تهران

کمیاب فایل مرجع تخصصی فروش فایل آموزشی با پشتیبانی 24 ساعته می باشد پس باخیال راحت می توانید خرید کنید eh.yaser@mailfa.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما